Dagen än så länge

Jag tror att jag har råkat pajja pappas headset till hans iphone.. hehe.. Men det brusar lite, och ja. Mitt egna är borta, det var senast hos min syrra men hon hittar det inte. Så jag är glömsk, och allmänt kass ;)

Dagen har varit sjukt nice! Började med en låång sovmorgon och sedan upp och åka o handla på maxi med mamma och pappa då jag körde både dit & hem. När jag kom hem så bakade jag kladdkaka, det blev lite misslyckat men den blev god ändå;) Hunnit med och träna på det muntliga i nationella i svenska också, underbart? Not. Nu snart tänder pappa grillen och då blir det mysigt, älskar lukten när någon grillar :D Os kanske det heter?

Ikväll är inget planerat, men det blir väl till att plugga och vila ut sig, och jag tror jag börjar få halsfluss eller något. Jobbigt att svälja är det i alla fall, och så är jag en aning förkyld. Kul?:) Och jag gillar inte pappas headset.. hehe :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0