Händelsefull vecka

Vet inte riktigt vart och vad jag ska börja med.. Men denna veckan har jag inte orkat blogga eftersom jag var varit på praktik och varit helt slut efteråt varje dag. Och det är jag nu men jag är sur på mig själv att jag inte uppdaterar;)
I alla fall. I Måndags var det första dagen, bara en massa stalljobb och sånt med att göra i ordning hästar och så- Fick även skritta av Flight:) I tisdags var det typ ara stalljobb och ingen ridning. I onsdags däremot åkte jag med min handledare på en regional hopptävling i Kungsbacka för unghästar då jag agerade hästskötare, mycket kul var det. Jag lasta in och ur och massa sånt, och red fram hans 2 hästar (flight och music cup) 2 gånger vardera häst. I, torsdags (igår) så började jag kl 6 på morgonen fram till kl 2 på dagen och då hade jag hunnit med all stalljobb och även ridit ut på en 4årig unghäst som kallas Fidde, mycket fin häst! Och idag, fredag, så började jag kl 10 och slutade 5 då jag gjorde stalljobb, i ordning hästar, ledde till skrittmaskin, och hjälpte till små barn :)

Får hoppas på att det blir mer ridning nästa vecka:)

Kungsbacka, flight vid oxern.

Hårda tag, Johanna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0