Lång dag!

Idag åkte jag till praktiken så att jag var där kl 8 och jag ska säga er att det var en sjujäkla lång dag, speciellt när jag gjorde allt stalljobb, mockade, spånade osv, drygt och jobbigt :/ Hade varit roligare om det blev inlagt något med ridning eller liknande, men men:P Det blev ridning efter praktiken åtminstone, på en häst som en som jobbar där, har som foder, och den hästen var trevlig och så får jag se om vi trivs tillsammans under de 2 dagar i veckan som jag ska rida den. Kul! I morgon blir det praktik mellan halv 7 till 2, och sedan rida hästen efteråt.


Kommentarer
Postat av: Marina

Mulleberry är död ..

2012-04-24 @ 16:45:35
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0