Nu säger jag godnatt...

... efter en helt okej dag, med ett härligt avslut på praktiken som var efterlängtat, mycket skönt att det var sista dagen idag och jag ska säga er att det har varit 2 kämpiga veckor men jag var där varje dag!

Idag har jag åtminstone hunnit sitta en sådär 20 min på hästryggen på den fina hopphästen Music cup som jag både skrittade fram och jobbade i dressyr. Sedan har jag gjort en hel del stallarbete och sen inte hunnit med så mycket mer. Ont i fötterna som skjutton har jag med, så det var riktigt skönt att vila dom sen när jag kommit hem!

Har hunnit kolla på slutet på Älska mig, sett hela Hip Hip Hora och några få småfilmer om mobbning på youtube:) Riktigt härligt att se sådana filmer faktiskt, det berör mig. Men nu ska jag sova då jag gäspar som bara den. I morgon vid lunch blir det stan med min saknade Jasmine då vi ska fika! :)

Music cup nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0