Svar från frågestunden!

Finns det fler privathästar på svenljunga ridklubb än dom som är naturbrukselevers hästar? Vet du nått om dom isf berätta gärna lite vad du vet och vad det finns för hästar!! Trivs du bra där?
Ja det finns det, 20 st som inte ägs av naturbrukselever:) Varav de som har anläggingen och allt sånt har 11 av de hästarna och resten, dvs 9 hästar ägs av utomstående privatryttare:) Så ja, det finns fler privathästar eftersom det enbart finns 6 st naturbrukslevers-hästar stående på anläggningen. Tror det är så iaf x) Alltså, jag vet en hel del om vissa hästar och så, vissa är hopphästar och andra dressyr, och dom har köpt in dom, utbildat vidare och säljer vidare, eller föder upp, utbildar och säljer. Eller deras tävlinghästar. Jag trivs!:)

Var är personerna trevligast svenljunga elr bfk?
Skulle nog säga svenljunga:)

Dina kortsiktiga mål i ridningen?
Få starkare skänklar och bättre stöd på ytterskänkeln och yttertygeln:)

Hopp/dressyr?
Hoppning, lätt:)

Hur gammal är du?
Jag är 17 år:)

Hur länge har du ridit?
10 år:)


Relationsstatus?
Singel :/

Vad är det bästa med Diler?
Att man märker när han börjar ty sig till en, att han är såpass speciell. visst har han sina dagar, men när man står där, panna mot panna och bara myser. Då känner man sig själv speciell!

Vad vill du bli när du blir stor?
Jag vill väl bli större;) Nej men en förebild, mamma och en profil inom ridsporten som tex hoppryttare:)

När fyller du år?
22 Februari:)

När började du blogga och varför?
Jag tror att det var för ungefär 5 år sedan? Om inte mer haha... Men denna bloggen har väl funnits i 3-4 år? Tyckte det verkade roligt att dela med mig av min vardag och mina tankar helt enkelt:)

Fotar du med din mobil?
Ja det gör jag:) Iphone 3gs

Hur länge har du ridit på Borås Ridhus?
I ungefär 4 år blev det :) Slutade där idag:)

Favoritponny på Borås Ridhus, och favorithäst?
Ponny, Blue Thatch. Häst, Diler :)

Favoritklädaffär?
H&M eller Gina Tricot :)

Vilken klädstil har du?
Normal klädstil skulle jag vilja säga, gärna lite sött, men också snyggt :)

Kan du göra en videoblogg från frågestunden?
Oj, ja, jag såg detta nu först. Men lovar att jag gör det till nästa gång:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du får lust nån dag skulle de va super kul om du tog nån bild på alla hästar som finns o precenterar de skulle va såhääääääääääääääär kul



Ridskole o privathästar!<3

Pusz på en av de bästa bloggarna<3

2012-04-27 @ 20:42:18
Postat av: Marina

Kul att du svarade på mina frågor :)

2012-04-27 @ 22:06:40
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0