17 år idag!

Jaa, grattis till mig? 17 åring dåråå, och jaa. Ber om ursäkt över att jag inte har bloggat sen i måndags, men har varit mycket me dkompisar och  skolan nu. Men kör en liten sammanfattning om veckan som gått än så länge:)

Måndag
På eftermiddagen var vi i stallet med tjejerna i klassen. Min grupp fick kolla på när Maria longerade Hollyford Boy och han såg sjuuukt fin ut. Vilken energi, och galoppen var magisk då man i princip alltid ser honom slänga upp huvudet när någon rider honom. Så jaa :) Stack sedan direkt till stallet med Karin, blev en lång uteritt med mig, Karin och en annan tjej i stallet :) Jag red Robini då :) Så grymt gött var det att lära sig en massa nya ridvägar nu då våren kommer. Blev en hel del skritt, nån minut trav där det inte var halt underlag och galopp ca 10 språng. Robini hade jättekul. Han både kickade och bockade och reste sig x)

Tisdag
Ridning på förmiddagen med min grupp:) Jag fick rida Marwin och det gick helt okej. Hyffsat svårt att sitta ner i traven då jag fick ont i ryggen och det gjorde ont på fingret då jag lyckades få bort skinn... Men han hade en fin energi och gick bra i form :) Jag kan linda alla benen nu iaf :D Nästa tisdag blir det bommar:)

Finns inte så mycket mer att säga, har hängt med kompisar och  så, och idag fyller jag år. GÖtt, bara i år kvar tills jag är 18! Imorgon drar jag iväg till GBG Horse show, ses vi där?:)

Bilder på Robini:)



Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis !!

2012-02-23 @ 15:17:13
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

GRATTIS! vi ses!:)

2012-02-23 @ 20:42:23
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0