Dag 6

Det här språket vill jag tala flytande

Då är det nog engelska, för det behöver man kunna mest i världen tycker jag :) För tänk liksom om man åker och jobbar i Holland, eller på praktik, eller till och med åker på semester utomlands. Då bör man ju kunna prata med de som bor där, att kunna beställa mat eller om man tillexempel tränar för någon :)

Och ni tycker säker likadant som jag, att det här med 30 dagar är tråkigt, haha. Ni får ju en uppdatering åtminstone ;) Men är det något extra ni vill läsa om? Min första tävling? Min katt och mitt liv med henne? Min skola? Någon speciell häst, som Diler? Mm. Alla som kommer med ett förslag blir självklart länkade :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0