Göteborg Horse Show - fredagen

Åkte iväg med skolan till Göteborg idag, enbart för att gå inne på Mässan, Eurohorse :) Vi skulle göra en uppgift, vilket inte gick så värst bra, och att gå runt på mässan i 6 timmar, tar verkligen på benen och fötterna... Men kul var det, och det enda jag köpte på mässan var en mössa från Pikaeur. Grejerna som jag köpta i torsdags och igår kommer upp jättesnart ;)

Iallafall, ni får en video på när jag och Mallan rider tjuren, ursäkta oss men den var jätte hal och så skrattade vi samtidigt ;) 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Amanda tjuren hade ju ens inte börjat innan du ramla av xD hahaha!! Jag så en blondin som satt på den med samma kläder det var ju du men det var långt av stånd så jag så inte ;)

2012-02-25 @ 18:50:39
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0