Lång dag!

Som sagt, så var det klubbtävling i Svenljunga idag, och för att jag är så sjukt trött så får ni bara en liten sammanfattning om dagen ;)

Kom dit, strösade runt ganska mycket, hälsade på kompisar och så:) Gjorde sedan i ordning Tyson och det blir en ganska kort framridning då han hade gått den allra första starten med en annan tjej. Jobbade igenom honom i skritt, trav & galopp, bara lite i galopp, men han var fin! Sen så red jag in på banan och självklart så ska han bli rädd för en hel del då dom byggde om banan. Men sen när jag red banan så blev han bara rädd 1 gång haha ;) Finns ju vissa som inte kan vara tysta på läktaren.. Det blev ett antal missförstånd, men vi red åtminstone ihop 56% och jag är jättenöjd faktiskt :) På prisutdelningen, under ärovarvet. Ja dåå jäädrar, Tyson tyckte det var jättekul så vi var några gånger i luften, haha ;) "video" på det finns nedan :)

Valde sedan att vara med i hoppningen, och självklart så får jag inte vara med sen när jag ska hoppa banan då jag inte har rätt utrustning. My fault. Hade en thiderman och skulle egentligen haft en martingal, och dum som jag är så tänkte jag inte på att fråga han som vet vart det finns. Aja, man lär sig av sina misstag.

Övningskörde både dit & hem, hemvägen gick det betydligt bättre. Nöjd med både dressyren och övningskörningen haha ;) Imorgon är det skola igen så nu ska jag packa. Ha de!




Kommentarer
Postat av: Marina

Söt häst <3

2012-02-20 @ 18:53:41
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se
Postat av: Marina

Vart brukar du köpa hästutrustning ??

2012-02-20 @ 18:54:05
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

duktiga ni var <3

2012-02-20 @ 20:47:11
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0