Lycklig!

Ni kan inte fatta vad jag har i huvudet just nu. Men det är iaf saker som gör att jag kommer förändra mitt liv. På ett bra sätt då förstås :)

Hur har eran dag varit?:) Min han varit helt perfekt även fast jag inte hade någon pojkvän att umgås med, men istället hade jag min kära familj, och min kära bästa vän! Fick en underbar go chokladask av mina underbara föräldrar också. Kan egentligen inte beskriva min kärlek till dem utan att rabbla upp en massa fina ord! Veckan har jag äntligen planerat färdigt. Tror jag iaf. Imorgon blir det troligtvist stan med Jonna, och likadant på torsdag fast med Jonas och kanske Sandra. På fredag får det bli en pluggdag tror jag, lördag mys och söndag TÄVLING :D

Ha de bra allihopa! Massa kärlek till er!





Kommentarer
Postat av: Kajsa

fin blogg!:)

2012-02-15 @ 01:07:47
Postat av: Anonym

Kul att se någon ha det jättebra på alla hjärtans dag utan att ha någon kille:)

2012-02-15 @ 01:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0