Ta vara på dig

Jag hade värsta incidenten igår. Seriöst, jag har nog aldrig varit så rädd någonsin. Det var helt klart det läskigaste jag var  med om, och vill ni veta?

Fick seriöst bara ont i magen på sekunden, kunde knappt ligga ner och så låg jag och vred mig tills jag gick upp ur sängen. Då plötsligt började jag må illa så det kändes som om jag skulle spy, men inte nog med det så blev jag helt svimfärdig och kunde inte stå upp, så jag satte mig ner mot väggen och kunde knappt andas. Tur att mamma var där, men vad skulle hon egentligen göra? Så hon sprang och gav mig lite vatten, men inte så lätt att dricka det när man mår illa, håller på och svimma och inte kan andas. Så jag lyckades iaf ställa mig ute en liten stund, och jaa. Efter några minuter senare så gick det över. What de fuck liksom? :(

Tror nog helt enkelt att jag lär ha slarvat med maten det senaste denna veckan, inte käkat ngn frukost och ibland vissa kvällar lite lite kvällsmat och så. Men men, ta vara på dig!

Nu ska jag keka min goda panpizza och vid 2-halv 3 så åker jag iväg tillsammans med min syster, bror och 2 kusiner, till min morbror och mormor och umgås lite, mys:)

Vad har ni för planer för dagen?
Och vet ni?;) Solen skiner! 




Kommentarer
Postat av: Madde H

Usch! Låter ungefär som när jag har mensvärk :P

2012-02-17 @ 16:28:08
URL: http://blueeyedbat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0