Svar från frågestunden!

Vilken är din favo häst i Svenljunga? Hopp favo och dressyr favo elr är det samma på båda?:)
Min favorithäst är Tyson, om du syftar på hästarna på ridskolan :) Hoppfavoriten är Aquador och dressyrfavoriten är klart Tyson :)

Vad letar du efter hos killar?
Jag letar inte direkt, men jag fastnar för utseendet först oftast, och faller för personligheten. Brukar falla mest för snälla killar, som bryr sig om en och är roliga:)

Vad ogillar du mest?
Jadu... När någon är arg/tjurig på mig för ingenting, falska vänner och självklart djurplågeri.

Vad är dina planer för din ridning?
Att ha så kul som möjligt samtidigt komma någon vart i min utveckling:) Jag älskar ju att tävla, så det ska jag börja med igen :)

Hur länge har du ridit?
Det är en ganska svår fråga. Haha x) Men runt 12 år har jag hållt på med hästar, ridit på ridskola i 10 år.

Gillar du hästar mest?
Ohja:)

Vad är du nöjd med inom ridsporten?
Att det har blivit mer och mer om ridsporten nu i Sverigen, som Roffe och alla dessa hästshowar, som GBG Horse show. Att det finns såpass bra ridskolor i landet och alla dessa tävlingar :)

Vad hade du valt för gymnasium om det inte varit Svenljunga?
Isånnafall, enligt mina gymnasieval, så ahde det blivit Real i Borås, hästhållning. Men det var en skola som jag absolut inte ville gå på, men om jag tänker nu så hade jag hellre velat välja Varberg eller Kungsbacka, ridning om inte Svenljunga hade funnits:)

Vad tror du att du kommer jobba med efter gymnasieutbildningen?:P
Ingen blekaste aning. Men jag vill jobba med hästar utomlands, och ska försöka på praktik där under min skolgång. Annars vill jag söka in till beridare/unhgästutbildare i Flyinge eller som ridlärare:)

Har du ramlat av en häst ngn gång? gjorde det ont??
Runt sådär 20 gånger ;) Det beror på hur man landar osv. Har aldrig direkt skadat mig, bara fått ont i rumpan ett antal gånger och knäet en gång :)
har du kille?
nepp!

Vem litar du mest på?
Jonna Ljungblad, mina föräldrar, min kusin och Malin Larsson :)

är du nöjd med ditt utseende?
Det finns väl brister, självklart:) men inte direkt kanske x)

Kan du göra en sminkvideo??
Ååhnej.. kanske

Vad är du intresserad av förutom ridning?
Killar, naturen, filmer och så x)

Hur skulle du beskriva dig själv som person?
Omtänksam, hjälpsam, alltid glad och positiv och rätt så tjötig ;D

älskar du mig?
Jaa, little Alice<3

är du kär i någon? vem?
Nej, men jag gillar en kille, och namnet får du inte veta;) 

kan en häst ha rabies?
Ingen aning haha x)

Hur ska en häst se ut?
Om du menar hur jag vill se den, som min drömhäst tex, så ska den ha rätt exteriör, lagom lång hals/rygg och svart :)

Vad är det bästa med Hästar?:)
Att man kan lita på dom, prata med dom när man mår dåligt osv. :) Det är riktigt udnerbart när man märker att det fyrbenta djuret bryr sig om en och litar på en, som man då kan skapa underbara minnen tillsammans med :)

Kan du göra design åt min nya blogg på blogg.se?
Aadå

Har du kille??
Nej:)

Kollar du på min blogg??
Ibland ja:)

Har du haft sex offentligt? Typ balkong, kyrka osv??
Inget jag säger här om jag nu haft det :)

Gillar du att rida?
Vad syftar du på?;) Tror du vet svaret ändå..

Vem är snyggast på din skola?
En kille, mer får du inte veta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0