Cus that was the time!

Det fick se förjävligt ut, det fick finnas människor som pratade skit om min ridning. Jag satsade inte på tiden, jag satsade på att komma runt banan. Och det gjorde vi, och det var en stund i mitt liv som jag var lycklig. Du lyssnade på mig, det var du och jag, i de få sekunderna på banan, allt stämde, allt du gjorde för mig, var något så underbart. Under just den perioden som vi fick vara med varandra, 11 månader var det, men då, då var det något extra! Jag saknar dig min vackra vackra underbara Diler. 


Kommentarer
Postat av: Marina

Läs det senaste inlägget på min blogg ...:)

2012-01-29 @ 10:00:48
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se
Postat av: Emma Forsberg

Jag saknar dig Amanda!

Diler saknar dig!

Hoppas du kommer till baka till bfk!

Sen när du gått ut gymnasiet Amanda!



Saknar dig Amanda

Hälsningar Emma

2012-01-29 @ 14:46:56
URL: http://ryttareemma.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea

Vad är det en lokal, clear round, eller kklubbhoppning? Svara i ett inlägg :D

2012-02-13 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0