Hiss/diss?

Jag pendlar lite omring gällande om dessa tretorn ridstövlar är en hiss eller diss och då får jag nog säga att det lutar mest åt hiss därför att dom är så snygga och verkar hålla så länge och bra. Men samtidigt är det en aning diss eftersom det är såpass många som har dom nu och att det finns i otroligt konstiga färger, som ljusblåa. Har sett många snobbiga tjejer med dom stövlarna så det är nog det som gör att dom sjunger lite för mig, men självklart skulle jag faktiskt tänka mig att ha såna, mestadels i svart men rött hade också varit snyggt, om man matchar då:) Vill bara nämna att det är min åsikt, så att ni inte hoppar på mig nu ;) Men det är ändå en hiss först och främst :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0