Vad händer härnäst?

4 Januari är det redan, och jag har en massa planer på vad jag ska  göra nu hädanefter. Mitt största nyårslöfte var att jag ska satsa mer på att ha roligt i ridningen och inte ta så jättestort allvar. Framförallt att jag ska utvecklas mer om hur man sköter hästar på ett ännu mer säkert och bättre sätt och även ställa upp i några tävlingar. 

Så mycket ridning ska det bli, och att framförallt vara med hästar :) Bloggandet ska jag också försöka ligga på topp med, men just nu önskar jag bara att jag fick några läsare, haha. Aja, mys framför tv:n nu och imorgon blir det hööks med min kära mamma!

Bilder från 2010, i början av sommaren på ridskolehästen Tarzan :)


Kommentarer
Postat av: josephine

Hur många läsare har du per dag? :)

2012-01-05 @ 13:24:04
URL: http://www,photosidan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0