Vinter?

Kör på igång med bloggningen igen. Mår genast mycket bättre men det har jag gjort länge ;) Varför bry sig om sådant som bara gör en ledsen? Bättre att snacka och gå vidare, tycker jag i alla fall. Skolan har varit helt underar nu det senaste, älskar alla mina udnerbara vänner och jag måste verkligen säga er att i Borås finns det gott om falska vänner, men i Svenljunga? Inte en enda i princip. Skönt att slippa det och få en massa problem för att vissa inte vet hur man ska vara en bra vän. Ridit 2 gånger är det enda jag har gjort, men på en fin fin häst, Robini som jag ska rida igen på måndag:) 

Och vet ni? Det är snöstorm ute, dumma dumma skit. Det var ju jättefint väder igår, fåglarna kvittrade och solen sken. Men nuu är snöar det som skjutton. Inte alls kul :( Får hoppas att snön försvinner på måndag så att hästen inte får styltor eller att det blir superkallt på tisdag när jag har körning :( Jag saknar sommaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0