Another day, hard work wok.

Precis som alla andra dagar, jobb idag! Från 7 till 17 och jag är helt fucking död. Orkar inte mer, men de är la bara och kämpa på? Haha, lätt och säga, men svårt att agera. Har ni något sommarjobb och vad hade ni som första? 

Åkte med Mia hem, gick den sista biten för att få lite motion, regnade för den delen med då mamma också var snäll och gick och mötte mig (glad min,  haha) . Har sedan dess tagit av mig mina byxor, sjukt härligt och ätit någon konstig maträtt, haha. Pappa har sina ideer ibland! Och vet ni vad? Jag vill ha sol och semester, meeen, nästa torsdag får jag åtminstone 4 dagar ledigt! Wooorms! 

Hur lyckas jag alltid skriva så ointressanta inlägg, och hyffsat långa? Skitsamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0