:D

Jaa, då taggar vi utomlands imorgon då, tjottahejti! 

Kan ju börja med att avslöja om vilket land och stad jag ska till, men det blir åtminstone med familjen, minus en person. Vi åker iväg till Turkiet i en vecka där jag ska njuta av lite ledigt och shopa lite kanske. Hoppas verkligen på att detta blir något bra så att den här sommaren är värd att minnas i alla fall!

Har inte så mycket mer att säga än att jag var i stan med Jasmine, Emila och Simon igår, ytterliggare ett besök på Viskan! Fick även jobba över 1 timma idag och fått reda på vad jag fått för lön, den allra första gången i mitt liv! Nöjd! Blir till att få sovmorgon i morgon och upp och duscha mm, för kl 3 drar vi iväg till flygplatsen! Får se om jag hae Wifi på hotellet så jag kan blogga lite, men jaa. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0