Fucking deepshit..

JAG SAKNAR SKOLAN! 

Okej, trodde aldrig att jag skulle säga det där.. men, alltså :( Ingen ridning, inga kompisar, inga fester, inget sex (yes you heard right), och jaaa... ingenting :( Ska verkligen njuta av skolan fram tills studenten! 

Lyssnar på hold your head up high, just nu. Jaa, det är ju verkligen rätt så lätt att sjunga, men att göra? Haha åååhjo, kan ju testa! Fast, äsch, nu kom låten "Rising girl" upp på spotify.. Haha läskigt! ;) Nog med klagomål just nu... I'm talking about the rising girl;) Nu kör jag gärnet fram tills 19 Juli!! 

Och joo jag vet, hamnade här igen och klockan är 22:40. Det känns ju nedrigt bra att jag ska upp och jobba om 7h och 20 min :/ But heey, I'm talking about the rising girl.. nu kör vi pööjkar!

Bild från i lördags :) Satt på hästryggen igen efter ca 2 veckor, dvs en evighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0