Happy yesterday !

Ledsen att jag inte hunnit blogga, men grymt underbar dag hade jag igår! Längesedan som jag varit så lycklig! 

Åkte iväg med min storasyster och min kusin först till Ullared då jag köpte en hel del grejer för sammanlagt lite under tusen kronor, buhu! Ni får ett enskillt inlägg senare idag eller i morgon om vad det var! Mina andra 2 kusiner från mammas sida och deras föräldrar var också där, så vi tog en god fika inne på Ullared! Efter de ca 5 timmarna där inne så åkte vi tre vidare till Varberg, in till centrum för att se lite på Wheels and Eings, snyyyyygaaa bilar! Och efter det så åkte vi vidare till träslövsläge, till tre toppar där vi köote varsinn glass och åkte ner till stranden, mycket mysigt!

Runt kl halv 11 var vi tillbaka i Örby, i stugan där vi umgicks lite och sedan stack jag och syrran hem. Helt underbar dag! Precis såhär vill jag ha det i sommar, men jag får vara glad som fått uppleva denna dagen ändå! Sommaren är inte så pjåkig trots allt! 10 dagar kvar tills vi åker utomlands!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0