Kämpa, kämpa, kääämpa!

Man kan lugnt säga att Borås levererar med vädret. Det har regnat hela dagen och inte minst att det skulle göra det hela sommaren, om jag fattat dett rätt? Vilken tur att man åker iväg utomlands om exakt 2 veckor, och ja nu har jag avslöjat vad jag skulle göra, men skitsamma, ni vet inte vart haha.

Jobbade bara 8 timmar idag, men grymt stressigt då det har varit jättemycket att göra! Inte alls bra för mig som inte får stressa! Kommer verkligen behöva ledigheten nu i helgen.. Imorgon direkt efter jobbet så sticker jag och möter upp kääraa Emma i stan för en fika och därefter gör vi t-kvällen osäker helt enkelt! Haha njaaa, men aa, ni förstår!

Ps; något ni vill att jag ska berätta/skriva om? Gymnasiet? Hästarna? Min fritid i Svenljunga? Kom med förslag, du blir länkad!

Saknar början av sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0