Love life

Dagen har varit helt underbar efter kl 4! Först en grymt hård dag på jobbet där jag som vanligt kallsvettades... Orkade verkligen inte vara kvar på jobbet, men till slut blev klockan 4 och jag bytte om, blev skjutsad till rese centrum där jag mötte upp Emma och så gick vi runt till stan tills vi träffade underbara Johanna! (happy)

Lyckades med en massa roligheter idag! Fick i mig helium.. Hahaha! + att jag och Johanna frågade dansbandet i stadsparken om vi fick låna micen lite, och det fick vi, vilket vi frågade ut över folket "vi efterlyser våran kompis Oscar bävern...." hahah! xD Träffade även en heeel del kompisar och folk som jag känner! Riktigt snicigt! + Att jag köpte en söt fin vit tröja! Visar den i mon.. Nu har jag jätteont i huvudet och ska upp kl 6, godnatt!

Jag & Emma. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0