Ny header mm.

Den nya headern är endast tillfällig tills jag känner att jag verkligen måste göra en sååå mycket snyggare! Är mer trött nu än vad jag var igår vid den här tiden, och jag är inte alls pepp inför arbetsdagen i morgon.

Förutom headern så är allt småfix och så vidare fixat, så nu får det vara nog. Folk kommer ändå inte ta sig tid att läsa här ändå så;) Men man får ju alltid hoppas.

Lyckats få i mig några få jordbbar idag också, mamma tvingar mig, för att det är järn i jordgubbar.. Aja, gott är det i alla fall. Fick förresten jobba över till halv 6 idag, yey. Får se om det blir likadant i morgon. Men nu ska jag sova! Bara 17 dagar kvar tills ledighet!

Kommentarer
Postat av: Lina

SV:Okey , du får gärna skicka isf :)

Svar på :
Jag:
Har du bilder på Shandy ? <3
Du:
Jag har nog några ja:) Ne...

Svar: Ja, ska försöka hitta & komma ihåg det:)
amanda nilsson

2012-07-02 @ 21:38:53
URL: http://linaoshandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0