Ny vecka i möörn

Jag måste vara en jobbnarkoman som jobbar på söndagar, och totalt 6 dagar denna vecka! men vad gör man inte för att göra en massa roliga saker? Synd bara att sommaren snart är slut.

Och, yees I know, jag har inte bloggat på ett litet litet tag, just because (engelska..) för att jag varken har hunnit eller haft orken till det, men i torsdags var det t-kväll igen. Var först hemma en lten stund hos Jasmine med Emilia och drog sen ner till stan, helt forever alone, för att träffa Amanda och hennes lillebror. Jag skojar inte om hur många kompisar jag träffade i stan, helt fucking woundeful! Aja, min kära syster kom hem från en månad i USA för nån timme sen så nu har vi umgåtts lite :)

Nästa veckas planering blir jobb från måndag-fredag, torsdagskväll med en del från skolan (<3) och förhoppningsvis Varberg över dagen på lördag med syster och kusinen! :) 8 Jobbdagar kvar tills jag åker till älsklings Johanna!! :D

Kanske dags för mig att insé att jag verkligen har det bra som har ett jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0