Tiden är seg..

Om jag letar ny musik varje dag fram tills den 19e Juli, går tiden snabbare då? Låter faktiskt inte som en dålig ide.. och jag skulle nästan göra vad som helst för att tiden skulle gå snabbare. Vill vara ledig, men ändå så jobba, eller ja... tjäna pengar då;) 

Idag har jag jobbat från 7 till 4 och är helt slut i mina fötter, de verkar inte palla med trycket hehe. Det blir jobb i morgon med, dvs likaså torsdag och fredag.. och även söndag. Fuck my life! Jaja, bara 16 dagar kvar till lite ledighet, ser fram emot det som bara den, jävlar vad jag ska chilla!

Och jag ogillar helger numera, så svårt att komma på något roligt man ska göra en lördag.. Åh, jag vill festa, umgås och ha jättekul, men lär bli att jag sover till 1 och sedan inte gör ett skit. Hatar det! Och inget godis längre!! Ni får slår mig om jag inte håller det! Nu ska jag äta snart, eller nja.. Och sen duscha och sen sova! :(

Vad hände med detta? De två första dagarna på sommarlovet var helt underbara!! Tills jag fick ett jobb...

Kommentarer
Postat av: johanna

Supersöt header! Allt bra? :D

Svar: hehe taack:D jaadå:) själv?:)
amanda nilsson

2012-07-07 @ 17:11:16
URL: http://jaxel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0