I'm back!

Okej okej. Kör igång med bloggen igen. Funderar på att byta header, vad tycker ni??
 
Iallafall, jävulskt ont i mina fötter efter jobbet idag, hela veckan då.. och från torsdags kvällen i Borås igår då Loreen var där och uppträdde. Var där med ett gäng från skolan, åh mina underbara kompisar! Drog hem runt lvart över 10, ledsen över att lämna kompisarna, men skit samma! Skulle upp kl 6, aa idag då. För o jobba, och ja. De gick väl bra, drygt som fan :D Men ledig i morgon, och då blir det Länghem tillsammans med Amanda till hennes häst, mycket kul! Inte varit i ett stall sen jag tävla i Svenljunga.. Efter det blir det stan i Borås :)  Jobb på söndag igen, och hela nästa vecka, kanske inte fredag :) Får se;)

Tycker ni att jag ska fortsätta blogga?



Kommentarer
Postat av: Marina - Ryttare

Såklart du ska fortsätta blogga !!

Svar: hehe :) då gör jag det;)
amanda nilsson

2012-07-13 @ 14:04:20
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0