Lite info mm.

Hinner inte blogga idag, såsom hela veckan och så vidare. Men jag bloggar i morgon, det lovar jag! Och nu när sommarlovet närmar sig så blir det bättre. På måndag blir det tillbaka till skolan, städa lite på rummet och sedan iväg och rida Robban för sista gången innan höst. Blir förhoppningsvis en uteritt:) Tisdag förmiddad är det den sista ridlektionen med skolan och så slutar vi vid lunch och går på sommarlov. Eftersom jag valde uteritt (Tyson) i torsdags så får jag hoppa på tisdag och tänkte då välja Aventus:)

Tänkte lägga upp några bilder från dags-hajken i tisdags med min underbara klass NP11H, en dag ute med körlärarna och Linus körhästar:) Mycket trevligt var det då vi även grillade korv och jag hade även med mig lite godis:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0