slut med gottigheter!

Japp! Idag var det den sista dagen som jag åt något håll åt godis. Läsk ska jag också sluta med, ska bara dricka det på "stora" dagar, så som midsommar. Och jag tänkte att jag lägger upp en bild på mig varje vecka för att både ni och jag ska kunna se min utveckling? Joo.. jag ska bli smal. Känns verkligen som att jag gått upp i vikt nu under året och förra, så här ska det börja tränas. Ut och springa i morgon kanske? Fast faan. Familjen ska ju käka pizza i morgon. Men en halv skadar ju inte, får skippa äta så mycket vid lunch, och absolut ingen onyttig fika! Så ja, här ska det bannemej sättas igång en gång för alla! Har inte funkat innan, men nu ska det de! ;)

Och förresten!! Jag har fått ett jobb!! :D Mamma kom in i mitt rum runt halv 9 i morse och väckte mig med både mobiltelefonen i handen och den vanliga hemtelefonen. Pappa i mobilen och en som jobbar på ett bemanningsföretag i den vanliga luren. Så ja, jag tackade ja, och började jobbet redan 30 min efter att mamma väckt mig. Så idag har jag hunnit tjäna en jävla massa pengar på 7 timmar! Jobb måndag-fredag nästa vecka, längtar redan!:) Dessutom tävling nästa onsdag på kvällen, jösses, hur ska jag orka?;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0