Vill inte! Eller?

Jag vill inte jobba hela nästa vecka, jag vill ha ett sommarlov, göra som de allra flesta verkar göra nu, ta det lugnt? Fast jag vill ändå jobba och tjäna pengar så att jag har det gött sen efter sommaren. Men jag vill ut i naturen, kunna vakna när jag vill, steka mig i solen och ja, rida? :( Men det kan jag inte nu, attans :/ Min lärare sa till oss innan vi gick på sommarlov att vi skulle träna på att sitta ner bättre i traven nu under sommarlovet, men yeey. Jag kommer inte kunna rida en enda gång förutom på onsdag, och då känns det ju jävligt bra. Inte okej! Jag vill vara ledig, men får vänta tills helgerna och 25 Juli då jag drar till Turkiet! Men ändå?:/ 

Sov iallafall bara en timma i natt, för skulle gå upp halv 4 och hänga med till Landvetter för att vinka av min storasyster innan hon åkte till USA i en månad, så nu när jag kommit hem (20 i 8), så ska jag självklart somna och vakna kl 5 på eftermiddagen. Lycka till med att sova i natt och att gå upp kl 6 i morgon bitti för att jobba :/ Oh no..

Puss på er i alla fall :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0