By me, Marina

Är en 12 -årig chey som har ridit i 4 år och älskar hästar. Kläder får man ju inte glömma ! Just nu händer det mkt i mina lilla hjärna, hästar, BLOGGEN, killar, kompisar o mer. Alla mina tankar delar jag me mig på min blogg så kika gärna in på den. ( www.sweetmesweet.bloggplatsen.se )
Ska gästblogga här på denna bloggen, så får presentera mig för er. Som jag sa är jag 12 år o rider. Rider på Borås Ridhus på ( oftast ) sötizzen Melissa på Onsdagar <3 <3 Älskar henne, Melissa är ett 10 årigt sto som står på Borås Ridhus. Rider 1 gång i veckan fast e i stallet 2 gånger i veckan hos min pärla. Melissa är riktigt duktig på både hopplektionerna och dressyrlektionerna fast jag kan ju säga att hon ganska stark så får använda ett passoabett på henne så hon inte blir lika stark. I stallet är hon jättesnäll, just so you know. Har tjatat o tjatat på mina föräldrar om att de måste köpa Melissa. Kan ju inte klara mig utan henne liksom. Kanske nästa år om jag sköter mig i skolan o bla bla blaaa. Hehe:)

Rider också på en annan stor häst som heter Sushi och är ett 15 -årigt varmblod fast hon beter sig som en 5 -årig häst. Sushi bor då i Bredared, lite utanför Borås enligt mig :P Pigg o hur snäll som helst. Kan göra vad som helst me henne. En gång när hennes ägare Camilla red ut me henne i skogen så ramlade Camilla av, venne hur men honramlade av gälla fall. Camilla hamnade sen under Sushis ena bakhov. Och detta fattar jag inte : Sushi trampade inte på Camilla utan hon la mjukt o försiktigt hennes bakhov på Camillas mage utan att skada henne ! Sushi e ju helt fantastiskt, elr vad tkr ni ??

Har en egen blogg som heter www.sweetmesweet.bloggplatsen.se som jag bryr mig om jättemkt. Mina läsare älskar jag så jkla mkt för de ger mig de möjligheter vissa andra inte kan. Och för att de bryr sig o visar att de gillar min blogg genom att de läser den såklart men också kommentarer, gillningar på facebook, följningar på bloglovin, just nu 17 och att de länkar mig ! Älskar de så jkla mkt. Uppdaterar varje dag med tp ... 8 - 12 inlägg. Hehe, många ?? Älskar att skriva. Speciellt att blogga har så mkt att säga o visa. Brukar göra ett speciellt inlägg som jag kallar deepshit inlägg. Handlar om mina åsikter o massa annat som händer i mitt huvud.
Skriver deepshit inlägg minst 1 gång i månaden. tycker det e viktigt att ni som läser min blogg ska veta vad jag tycker o tänker. Jag lägger OTROLIGT mkt tid på ett enda deepshit. Kan ta upp till 4 timmar att skriva ett enda deepshit inlägg, och det är inte så kort ne ne utan långt. Klicka HÄR för att läsa ETT av mitt nyaste deepshit inlägg, hoppas ni läser det noggrant. Inte bara kolla igenom det fort så, ok ? Ne, utan försök förstå vad jag vill säga dig, er ! <3
Hoppas ni läser min blogg ! Då skulle du vara urgullig. Betyder så jdra mkt . DU betyder isåfall. Ni fattar inte HUR mkt tid jag lägger på bloggen, kan inte ens säga ! Eller jo, min brorsa som e tp datanörd tycker JAG är det nu. Inte bra. Förstår ni då hur mkt tid, njaa går inte att beskriva. <3. Jag skulle bli såååå glad om du tipsade min blogg till andra ! Om jag skulle träffat dig skulle jag krama ihjäl dig, överdriver inte. That´s right !
På fritiden rider o dansar jag. Är mkt med min bästis Elin, sötnosen. Älskar henne så mkt ! <3 <3 <3.
Känns som hon förstår mig så bra, som ingen annan har gjort och kommer göra. Hjärtat !!
Läser själv denna bloggen, www.ryttaramanda.blogg.se och tycker den är grym! Läser den varje dag o kommenterar. Amanda är ju så gullig och rider bra, känner henne. HAHA, känns som man e VIP typ elr nått, hehe. Men fortsätt läsa den här bloggen så blir Amanda glad !!
Har du några frågor ?? [email protected]

Just nu på min blogg har jag funderat o funderat på om jag ska ha frågestund men det hänger ju på ER. Så erat val, rösta gärna i min omröstning på menyavdelningen på min blogg. Skulle vara roligt :)
sweetmesweet.bloggplatsen.se
Läs, kommentera, följ via bloglovin, gilla o sprid !!

This is to you by me, Marina ...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0