Dagen!

Eller hur har vädret varit helt underbart idag också! Är det så att det börjar bli vår i regniga Borås? Aja här kommer en kort sammanfattning om dagen eftersom jag mobil bloggar just nu och inte orkar skriva så mycket ;)

Först gick jag till stan och var där och chillade med min gamla klasskompis Sanna :) trevligt hade vi det! Sedan hämtade pappa upp mig och vi åkte direkt till stallet med mig i förarsätet. Var stallvärdinna och hann också med att sol lite :) Efter stallet så åkte jag hem och nu har jag chillar fram tills nu och måste verkligen sova nu haha;) Skolan i morgon igen och stallet med skolan, sen till Robban :) Natti!<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

fin du är på sista bilden <3

2012-03-28 @ 11:00:08
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0