Härlig, lång dag!

Min dag har varit både lång och underbar! Jobbade i stallet hela förmiddagen och pratade om foder mellan halv 1-4 på eftermiddagen, och sen  så slutade jag. Men gud vad härligt det var att jobba i stallet i dag när det var sånt fint väder! Mycket bättre än att sitta inne på vanliga lektioner! Nu sitter jag, eller snarare ligger ner och göttar mig framför datorn och family gyu på tv:n tillsammans med min trogna chokladkaka!

Jag vet att bloggningen har varit urkass denna veckan, igen. Men när jag är i skolan så har jag inte riktigt tid, och inte heller då jag bor på ett internat. Men jag lägger upp ett inlägg imon om ridningen i måndags och tisdags :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0