kass uppdatering. I know!

Har verkligen inte hunnit med att uppdatera bloggen denna veckan. Sorry for that! Men iallafall, här är min vecka...

Måndag
Kom till skolan, var i stallet och hade longering då jag longerade Aquador. Det gick bra faktiskt :) Sedan stack jag direkt till stallet och red en 45 min lång runda med Robban själv i det underbara vädret :) Riiktigt härligt var det!

Tisdag
Ridning på förmiddagen med klassen, eller halva klassen;) Jag red Dream Boy för första gången, och dessutom med graman och det gick faktiskt bra, nöjd är jag! :) Jag red mycket utan stigbyglar och 5mrs volter mm. :)

Sedan har resten av dagarna varit halvt lugna och halvt vilda. Fredagen och lördagen var det mys, men speciellt på lördagen hemma hos min syster. Vi åt pizza, godis och kollade på melodifestivalen. Åkte sedan hem i söndags (idag) och jaa. Åkte sedan till Borås Ridhus och red Diler igen, gick inte alls så jättebra, menmen. Han var iaf sjukt snäll att göra i ordning denna dag :)

Imorgon blir det stan!

Robini. Bild från i måndags:)

Robini på uteritten i måndags

Dream boy (nedan) :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

snygga bilder (:

2012-03-12 @ 22:14:41
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0