Lång söndag!

Så nu är iaf klockan snart 6 och dagen har verkligen varit lång. Jag har kört mamma till knalleland och samtidigt införskaffat mig ett par nya skor, snygga, tycker jag i alla fall, då jag samtidgit lämnade tillbaka ett par skor som jag fick i födelsedagspresent. Sedan fick jag även köra hem, gick faktiskt bättre på ditvägen än på hemvägen, men men ;) Har varit en stund med Jonna och även skrivit på min klassikebok-reccension, bra va? Ska försöka göra klart den i morgon eller kanske till och med idag, men det tror jag inte, dumma skit :(

Nu sitter jag här framför datorn som vanligt och längtar tills i mon när det iaf händer något. Imorgon är det också longering och sedan ska jag rida ut på Robban tillsammans med Karin och Anna. Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Emelie

svart var snygg!:D

2012-03-04 @ 18:31:34
URL: http://duvetmemme.blogg.se/
Postat av: Marina

Snygga skor !

2012-03-08 @ 18:03:22
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0