Gårdagen i skolan

Red denna ponny igår med klassen som heter Flash. Jag och Emilia delade på den och red barbacka medan 2 andra delade på en mindre ponny som heter Blue och andra ridgruppen red tempo på galoppbanan. Jag trodde verkligen att Flash var en typisk ridskoleponny ni vet.. men attans nää. Hon bjöd verkligen, var mjuk och lyssnade på mig. Någon jag verkligen skulle vilja fortsätta rida och tävla dressyr på. Nackdelen med denna ponny är att hon har dåliga ben vilket gör att hon knappt får gå med på våra lektioner med skolan :/ En anledning till varför jag inte ridit den ponnyn innan. Men gud vad kär jag är, och galoppen? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon e helt underbar lätt att rida i form o mjuk på alla sätt men de e en häst ca 155;)

2012-05-15 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0