Tråkigt väder...

Dagen börjar helt ok! Mumsar lite på de få chokladbitarna jag hade kvar från igår och åt flingor till frukost. Jag har inte heller någon aning om vart mina föräldrar är någonstans? Bra där Amanda... En sak som är jävligt gött att veta, är att jag inte behöver göra min dumma bok recension idag heller, den gjorde jag klart igår ;) Det betyder alltså att en chill lördag är på väg, men med tråkiigt väder :( Kan det inte bli sol snart eller?

Morgon dagen lär bli jävligt nice, förhoppningsvis. Joo, det är tävling på gång igen i Svenljunga, och då startar jag 80 + 90, clear round med underbara Aventus :) Ska se till att få rida med pelham bettet vilket jag inte gjort på honom innan, men som man tydligen ska göra när man hoppar den hästen för annars blir han för stark.. hehe. Aja ;) Det är i paddocken också i morgon så det hade inte heller varit fel!

Nu blir det till att städa, så att mina päron blir glada när de kommer hem, och sen ska vi grilla också för den delen. Vid 8 tiden sticker jag och syster till stan för att gå på bio och se Dark Shadows!

Ha det bra allihopa! :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin bild :D haha!! undra vem som har fotat?? vad gör du då?<3

2012-05-16 @ 23:13:05
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0