Ledig, men skolan ändå.

Var på så sätt ledig idag eftersom jag inte har några rester i skolan:) Jag hade egentligen åkt hem till Borås i går eftermiddag om det inte vore att jag skulle rida Zenecca idag, men i alla fall så gick jag upp och åt frukost vid kvart i 8, stack sedan till stallet, pysslade om Z lite och skrittade sedan fram ungefär 10 min utomhus. det regnade lite, men det var inget problem och stack sedan in i ridhuset och red dressyr. Tränade mestadels på min sits i nedsittning i traven och galoppen för att sedan ge Z den rätta balansen så att hon också började gå bra. Jag kände av ryggen och bakbenen bra idag och jag är rätt så nöjd över passet. Har inte lärt mig Z's knappar ännu, men det ska nog bli bättre :)

Nu är jag hemma, eller kom hem runt 10 i 1, sovit lite sen dess och ja:) Helt utslagen... Nu blir det musik och att göra färdigt min sista bokreccension för terminen. :) Det är 15 skoldagar kvar :D Och så förhoppningsvis får jag det sommarjobb som min mamma och min syster, bakom min rygg, har skickat in en ansökan på. Mamma vill verkligen att jag ska jobba i sommar haha.. Men men. :) Ha de!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0