Varför ska kärlek vara så svårt?

Ja, varför ska kärlek vara så svårt egentligen? Nästan bättre att jag skiter i killar och väntar på att den rätta ska dyka upp när man minst anar det. Men å andra sidan så saknar jag kärleken. Bra där va? Killar är som droger, faktiskt! Och så lyckas jag alltid bli sårad för den delen också, men ändå så väljer jag att strunta i det där med att vänta på den perfekta killen i livet. Fast ja, egentligen borde jag förstå det? Men det är så himla svårt att släppa taget :/

Känner mig en aning deprimerad just nu.. men kär? Skit samma... om nån timme antagligen åker jag iväg till älsklings Jasmine Larsson och är där över natten tills vi drar till skolan igen i morgon. Förresten, någon som har lust att se hur skolan ser ut? Kommentera om ni är intresserade! Och efter skolan i morgon blir det att dra till Robini för att pyssla om honom lite nu när han vilar då han är en aning halt. Stackaren.. Hoppas bara på att jag hinner sitta på hans rygg innan skolan slutar. I alla fall, nu ska jag vara duktig och städa tills jag drar iväg, till den konstiga musiken som Malin fått in i huvudet på mig ;) Lägger upp ett exempel nedan!  Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0