Bullshit.

Jag har en himla stor idétorka så ni förstår inte. Och ja... jag gick in på google och sökte på "vill ha".. Knappast så att det var något relevant som hoppade upp, utan en bara massa bilder främst på tanter? Eller äldre damer med finare ord (snällare). 

Har ni förresten märkt att jag bara snackar bullshit hela tiden? Och för den delen också lär ju ingen av er tycka det ens är roligt och intressant.. haha, jag är helt enkelt fucked up. Så ja, har ni några idéer på vad jag kan göra med bloggen så säg till. Och är det bara jag som tycker att ordet blogg låter som man är en fjortis, eller bitch eller något liknande. Inte okej Amanda, inte okej! Och från det ena till det andra.. Inte okej att jag har varit sjuk hela veckan så att jag självklart inte kunde varit med och festat idag. Awesome, not!

Kanske kan vlogga någongång? Vem vet ;) Hjälp mig nu guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0