När man var barn

Älskar denna låt och om jag ska vara ärlig så är det inte ofta alls som jag lyssnar på texter, utan bryr mig mest om melodin och liknande. Men denna låt, den tär på mig. Jösses vilken bra text, så sann! Som sagt, när man var barn. Då var allt så lätt och som sagt och gjort så ville man bli vuxen, men nu när jag är sjäklvaste 17 år så skulle jag ge allt för att få vara 10 år igen, uppleva alla äventyr med min familj igen utan att behöva tänka på att det skulle vara roligare att uppleva det med sina kompisar istället. Nej, jag vill vara barn i stället. Kunna förbereda mig inför alla dessa val, och inte behöva göra de misstag man gjort. Livet var bättre förr! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0