What would a day look like without thoughts on life?

Hur har min dag varit? Jo, jag har försökt.. som alla andra dagar, försökt komma på saker jag vill göra i livet främst. Jag kanske skulle göra en lista med 100 saker jag vill göra innan jag dör. Det kanske inte vore så dumt trots allt? Sen var det här med kärleken också. Hopplöst. Hittar aldrig den rätta. Men det är som mina föräldrar säger. Jag är fortfarande bara ett barn och barn ska inte hålla på med sådant här. Det kommer när man är över 20 år! Visst, men kärlek kan man fortfarande uppleva som tonåring för den delen också! 

Såg nyss filmen Beauty and the briefcase. Mycket bra film som jag rekommenderar! Här tar dem upp om kärleken, att hitta den rätta killen. Huvudpersonen har alltså en sk. checklist om varje kille hon träffar för att se om han är den rätta. Helt fel ändå tycker jag. Men det är väl bara att vänta på att den rätta ska dyka upp? Har flera gånger fått höra att jag inte ska leta eftersom det bara blir fel då. Jo tack, det håller jag med om! Så jag får väl helt enkelt vänta tills den rätta dyker upp även fast det nu kan ta 10 år! 

Fortfarande sjuk idag, fucking körtelfeber. Vill till stallet, och till mina kompisar i skolan.. attans :( Tur att jag har alla filmer som jag kan kolla på då, och drömma mig bort! Godnatt!

Bild från sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0