if you ever loved somebody, put your hands up

Dagen har varit bra, och kvällen suger. 

Skoldagen först, sen stack jag iväg till Robini och fixade hos honom samt red barbacka till ridhuset där jag skrittade honom i totalt ca 15 min innan han fick bli inställd i stallet igen. Han tävlades i helgen så fick bli lugnt idag:) Men lugn och fin var han, men riktigt benig haha. Aj!

Provred sedan Johannas ena häst, en fullblods/halvblods korsning som var helt underbar. Springig i galoppen och traven bara, men annars helt underbar! Ska rida denna häst på torsdagar, så ni får se bilder nån gång :) 

Nu sitter jag helt forever alone på mitt rum på internatet. De andra verkar inte ens lägga en tanke på mig, men vad gör man :P Imorgon är det körning hos Lars-Åke förhoppningsvis. Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0