Hey ho, let's go

Ska börja med att berätta vilket klantarsle jag är! Mjoo.. tappade precis mitt älskade objektiv på golvet, fast studsade bara lite, och typ landade sist på den mjuka mattan. Men ändå?? Fan ta mig.. Haha. Verkar inte som det blev någon konsekvens i alla fall. 

Dagen har åtminstone spenderats i Knalleland med min mamma och min syster, som jag nämnde innan. Inhandlade mig ett par vinter tofflor, eller vad man ska kalla. Det är skor i alla fall. Sedan så jaa. Ett pringles paket fick följa med mig hem, och tack och lov så var det inte så gott längre! Och så stannade vi till vid Max, daamn va gott!

Nu under kvällen har jag varit forever alone vid sjön i skogen, och ja. Det var supermysigt. Tills en kille kom och hade tänkt tänka på livet han med, men efter ett tag gick han. Haha. Vad är oddsen?? Svenljunga i morgon och först fota hästar på ridklubben:) Ni får en bild från igår:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0