How can love be so hard?

Jag vill så jävla gärna ha en pojkvän just nu:( Känns så tomt senast, och längesedan jag hade något riktigt, äkta. Har egentligen alltid haft otur med kärlek så vill uppleva något absolut riktigt nu, länge, real love u know. Om jag ska vara ärlig så är det nog mina krav på killar som förstör det mesta, och tror jag måste skärpa mig med det. Brukar gå det mestadels på utseendet, men faktiskt, de killar som ser allra bäst ut är oftast mest sviniga? 

Nej, nu får jag hoppas på att det snart kommer in en kille i mitt ensamma liv, innan jag deppar ihop. Fast behöver jag ens en kille? Nej, men jag saknar det, kärleken alltså. Vill ha någon där på kvällarna och mysa med, kunna prata med allt om, ha roligt med och uppleva underbara minnen tillsammans med. Det kommer, det kommer! Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0